Az e-üzlet továbbra is működik. TÖBB INFORMÁCIÓ

Vásárolt olyan termékeket, amelyekkel nem elégedett? Űgyfélszolgálatunk tanácsot adhat. Pillantást vehetünk a telefon beállításaira, vagy válaszolhatunk minden kérdésére, és hamarosan rájön, hogy a Xiaomi terméke valóban remek :)



Ha az áruk visszaküldéséről határozottan dönt, akkor  egy egyszerű rendszert készítettünk az Ön számára. Nincs nyomtatás és űrlapok kitöltése! A 21. században élünk, kinek van még nyomtatója otthon?!

Csak írja be az e-mail címet az alábbi mezőbe, amit a rendelésben megadott. Küldeni fogunk egy linket az  útmutatónkhoz az ön által megadott email fiokba, amely végigvezeti a visszatküldési folyamaton.

  1. Töltse ki a kötelező mezőket, majd e-mailben megkapja az utasításokat az ügy számával és a címet, ahová a terméket el kell küldeni.

  2. Kérjük, óvatosan csomagolja be a csomagot, hogy biztonságosan épen megérkezzen hozzánk. Írja be az ügy számát a doboz tetejére, és küldje el. Ennyi az egész!

  3. E-mailben folyamatosan értesítjük a visszaküldési folyamatról.


 

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit küldhetek vissza vagy miyen terméket cserélhetek?

Sértetlen állapotu terméket, amit a mi e-shopunkbol vásárolt, visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Nem mindig kell visszaküldenie a teljes megrendelést; annak egy részét is vissza lehet küldeni. A varázslóban kiválaszthatja, hogy melyik terméket a rendelésböl szeretné visszaküldeni.

Kérjük, próbálja meg a termékeket a lehető legteljesebb formában visszaküldeni (minden dokumentációval, csomagolással stb.). Ha a visszaküldött cikket "használtnak" értékeljü, akkor a teljes visszaküldött összeg% -át felszámíthatjuk Önnek díjként, hogy az árut eladhatóvá tegyük (karcos alkatrészek cseréje stb.).

Mikor kapom meg a visszatérítést?

A törvény szerint a visszatérítést a visszaküldéstöl számított 2 héten belül küldhetjük el Önnek. Miután megkaptuk és feldolgoztuk az Ön visszaküldési igényét, általában 3-5 munkanapon belül történik a banki átutalás a mi oldalunkon.

Kínál csereterméket?

Igen. Ha valami más termékre szeretné cserélni a termékét, kérjük, jelezze nekünk e-mailben vagy telefonon. Kérjük, készítse elő az eredeti rendelési számot, és mondja el nekünk, hogy melyik termékre szeretné lecserélnii. Meg fogjuk találni a legjobb megoldást az Ön számára.

A már megérkezett áruk sérültek, mit tegyek most?

Hívjon minket vagy írjon nekünk azonnal. Küldeni fogunk egy ugyanolyan terméket cserébe , és begyüjtjük a hibásat (magasabb érték esetén).

Nem látom a szállítási címet az email fiókban, hová kell küldenem a visszaküldendö terméket?

Kérjük, küldje el az alábbi címre. Figyeljen arra, hogy a cím teljes legyen, pontosan ahogy a következö sorokban látszik.

Csomagküldő.hu
xiaomi-store.cz
Teve utca 60
1139 Budapest
Magyarország

arrow_upward